czwartek, 24 marca 2016

KONKURS!

Hej!

Siedząc ostatnio razem, zastanawiałyśmy się jak nie popaść w rutynę na blogu. Wpadłyśmy na pomysł konkursu. Jest to nasza pierwsza taka akcja, dlatego mamy nadzieję, że z chęcią weźmiecie udział!



Zasady są naprawdę proste! Zobaczcie sami:

 

 

Do wyboru jest:

-"Chłopak czy dziewczyna" Lisa Papademetriou, Chris Tebbetts

-"Nieważne, jak dobry jesteś, ważne jak dobry chcesz być" Paul Ardena

-" Zimny dzień w raju" Steve Hamilton


Mail:

oczami.mlodych.recenzentek@gmail.com

 

Facebook:

https://www.facebook.com/Oczami-m%C5%82odych-recenzentek-1010698592315815/?ref=hl

 Im więcej was zareaguje na konkurs, tym więcej ich będzie! ;) Każde zgłoszenie jest mile widziane! Czekamy z niecierpliwością i wierzymy w was! :)


*Konkurs trwa do 20.04.2016 r.
*Zachęcamy was również do zaobserwowania nas na Instagramie @oczami_mlodych_recenzentek
   ( nieobowiązkowo)

Paulina i Kamila.

2 komentarze:

  1. Hej! Moja przygoda z czytaniem zaczela sie bardzo dawno temu, kiedy w Polsce wydano Harrego Pottera. W zasadzie on spowodował, ze zsczelam namiętnie czytać. Później książek bylo coraz więcej! W wakacje potrafilam czytać okolo 30 książek! Od tamtej pory szaleje na punkcie czytania oraz...kupowania książek :P Nie wyobrażam sobie bez nich zycia. Dom bez książek jest dla mnie domem pustym :) dlatego mimo iż czasem jestem na siebie zla, ze tyle wydaje na nie pieniędzy, to cieszę się z kazdej jednej ze wszystkich prawie 150 które posiadam!

    Facebooka lubię jako Anna Stranczyk :)

    Chciałabym książkę "Chłopak czy dziewczyna".

    Pozdrawiam!
    turkusowa-sowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja pierwsza przygoda z książką zaczęła się gdy ukończyłam siedem lat. Dużo czasu spędzałam w bibliotece. Po pewnym czasie zapragnęłam mieć własną książkę.Pewnego razu,wraz z mamą przechodziłyśmy koło księgarni. Poprosiłam ją abyśmy do niej zajrzały. Zgodziła się. Gdy weszłyśmy,moją uwagę przykuła leżącą na półce książka o zielonej okładce. Poprosiłam sprzedawcę o jej pokazanie. Wiedziałam że właśnie ją chcę. Mama z miłą chęcią mi ją kupiła. Gdy wróciłyśmy do domu od razu zaczęłam czytać.Weszłam w niezwykły świat przygód.Każda strona zawierała coraz to ciekawsze wydarzenia.Niezwykłe przygody, magiczne stworzenia, nieoczekiwane zwroty akcji.
    Ta książka uświadomiła mi że pragnę czytać więcej .

    Wybieram:
    Zimny dzień w raju.
    Steve Hamilton

    E-mail
    aleksandrafortuna@o2.pl

    Aleksandra Fortuna
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń