piątek, 9 października 2015

Dobry pomysł czy raczej wymysł? O dodatkach z motywem książkowym.

Hej!

        Nie wiem jak wy, ale ja jestem wielką fanką dodatków, gadżetów i tym podobnych rzeczy. Ostatnio znalazłam kilka takich "perełek" związanych z książkami. Postanowiłam więc wam je pokazać w kilku punktach, ponieważ myślę, że mogą niektórych zaciekawić.

1. Podpórka do książek



        Podpórki do książek są idealnym wykończeniem biblioteczki, dodają one również nastroju. Dobrze też prezentują się na biurku czy półce. Wybór jest ogromny i szukając odpowiednich zdjęć nie mogłam się napatrzeć, ponieważ wszystkie były śliczne. :)


2.Półka na książki






        Gdzie najlepiej trzymać książki? Na półce! Tutaj możemy zaszaleć! Od nowoczesnego prostego kroju po asymetryczne kształty. Uważam, że jest to niesamowita i praktyczna ozdoba do pokoju.

3.Zakładki do książek


        Jeżeli czasami brakuje nam motywacji do ukończenia książki to piękna zakładka może się przydać. Jest to miły i interesujący sposób na zaznaczenie strony. Sama często zamiast zakładki używam tego co jest pod ręką, ale mam w planie zdobyć jedną z tych. :)

4. Rzeczy imitujące książki





        Idealny pomysł na prezent dla osoby uwielbiającej gadżety, jak i książki. Taka mała rzecz, a jak potrafi ucieszyć.

        W internecie można znaleźć wiele zachwycających przedmiotów z tym motywem. Przedstawiłam te, które najbardziej mnie zaciekawiły. :)

Serdecznie pozdrawiam i zachęcam do obserwowania, Paulina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz